کیف زنانه لاکچری

کیف زنانه لاکچری | کیف مجلسی لوکس

کیف­ های دستی شاخص لوکس دنیا

 

کیف زنانه لاکچری

کیف زنانه لاکچری یکی از جذاب ترین کالاهای لوکس در بین انبوه کالاهای جذاب مورد توجه شیک پوشان و خانم هایی است به این موضوع توجه زیادی دارند. در این مقاله سعی داریم کیف های مجلسی زنانه لاکچری را بررسی و معرفی کنیم.

کیف­های دستی  | اکسسوری­ های لوکس

 

کیف­ های دستی لوکس نیروی محرکه امروزی برندهای لوکس هستند

  • دانا توماس

کیف­ های دستی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین کالاهای موجود در بازار کالاهای لوکس شده ­اند. علت مرغوبیت، جلوگیری و  قابلیت دسترسی کیف­های دستی لوکس به عملکرد قوی و شناساندن گسترده آنها نسبت داده شده است.

 

کیف زنانه لاکچری | کیف لوکس

 

کیف زنانه لاکچری | برندهای لوکس

بیشترین مورد جستجو در سطح جهان برای برندهای لوکس کیف دستی زنانه چیست؟

۱۰ مورد برتر جستجو شده برند کیف دستی لوکس در سطح جهانی

 

بهترین کیف زنانه لاکچری

۵۰  مورد برتر جستجو شده برند کیف دستی لوکس

 

۱ Coach ۲۶ Ralph Lauren
۲ Louis Vui;on ۲۷ Vivienne Westwood
۳ Chanel ۲۸ Jimmy Choo
۴ Gucci ۲۹ Goyard
۵ Longchamp ۳۰ Alexander Wang
۶ Prada ۳۱ Givenchy
۷ Hermès ۳۲ Valentino
۸ Mulberry ۳۳ Versace
۹ Marc Jacobs ۳۴ Paul Smith
۱۰ Michael Kors ۳۵ Salvatore Ferragamo
۱۱ Burberry ۳۶ Stella McCartney
۱۲ Chloé ۳۷ Tod’ʹs
۱۳ Céline ۳۸ Rebecca Minkoff
۱۴ Fendi ۳۹ Loewe
۱۵ Kate Spade ۴۰ Bo;ega Veneta
۱۶ Dolce & Gabbana ۴۱ Diane von Furstenberg
۱۷ Balenciaga ۴۲ Moschino
۱۸ Christian Dior ۴۳ Bally
۱۹ Tory Burch ۴۴ Carolina Herrera
۲۰ Miu Miu ۴۵ Tom Ford
۲۱ Yves Saint Laurent ۴۶ Lanvin
۲۲ Furla ۴۷ Vera Wang
۲۳ Armani ۴۸ Hugo Boss
۲۴ Lancel ۴۹ Alexander McQueen
۲۵ Calvin Klein ۵۰ The Row

 

بیشترین بازارهای کیف دستی کدامند؟

 

کیف زنانه لاکچری |‌ کیف مد

 

کیف­های دستی لوکس، موارد مورد علاقه و محبوب در انگلستان

 

خرید کیف زنانه لاکچری

هنگام اندازه گیری تعداد تقاضا در برابر جمعیت اینترنتی بازار، انگلیس با ۴۲۲ جستجو به ازای هر ۱۰۰۰ کاربر اینترنتی بیشترین تمایل را برای کیف­های دستی لوکس نشان داده است.

 

کدام کشورها مشتری پیشتاز کشور مبدا برند هستند؟

 

برندهای موفق آمریکایی کیف دستی زنانه

 

فروش زنانه لاکچری

اگرچه اکثریت ۵۰ برند برتر کیف دستی لوکس از برندهای اروپایی هستند، اما برندهای آمریکایی نیز قدرت خود را در بازار نشان داده­اند.

نحوه عملکرد برندها در سطح بازار

 

کیف زنانه لاکچری خرید

سوپرایزهای بازار: تغییر تقاضا در برندهای پیشتاز

 

  • ژاپن: مصرف کنندگان ژاپنی کیف­ های دستی برند لویی ویتون را در دست می­گیرند- این برند در ژاپن در رتبه نهم قرار دارد: تنها کشوری که لویی ویتون در ۵ رده برتر قرار نگرفته است. اخیراً یک متخصص اقتصادی گفته است که در حال حاضر ۸۵٪ از زنان ژاپنی صاحب یکی از محصولات لویی ویتون هستند. این آمار ترکیبی نشان می­دهند که در ژاپن مصرف­کنندگان به دنبال چیزی جدید هستند.
  • اروپا: برند کوچ محبوبیت کمتری در اروپا دارد – گرچه این برند تجاری برند شماره ۱ کیف در سراسر جهان است رتبه برند کوچ در ایتالیا رتبه­ی ۲۹، در فرانسه ۱۹، در آلمان ۱۱ و برزیل ۷ است.
  • برزیل: برزیلی­ها برندهای متمرکز در بازار را ترجیح می­دهند- برندهایی که به ویژه در برزیل نسبت به سایر بازارها خوب عمل کرده­اند مانند سلین (رتبه سوم در برزیل، سیزدهم در سطح جهان)، بالنسیاگا (رتبه هفتم در برزیل، هفدهم در سطح جهان) و گویارد ( رتبه یازدهم در برزیل، بیست و نهم در سطح جهان)

برندهای محلی مورد علاقه در بازارهای مرتبط

 

  • فرانسه: لانگ چمپ، موردپسندترین برند- این برند نسبت به برند لویی ویتون (که در رتبه دوم قرار دارد) تقریباً با دو برابر جستجو برای کیف­های دستی در کشور مبدا خود پیشتاز است.
  • انگلستان: تقاضاها برند مولبری را به عنوان کیف منتخب نشان دادند- برند محلی مولبری با تقریباً دو برابر تعداد جستجو در مقایسه با برند شانل (رتبه دوم) در انگلیس مقام اول را دارد.
  • آمریکا: برند آمریکایی کیت اسپید دوباره به میدان آمد- محبوبیت مجدد این برند آن را در ۱۰ رتبه برتر ایالات متحده قرار داد.

 

نگاهی دقیق ­تر به سه کیف دستی نمادین

 

۱- هرمس بیرکین

کیف زنانه لاکچری هرمس

طرح هرمس بیرکین در سال ۱۹۸۴ و با الهام از جین بیرکین بازیگر انگلیسی ساخته شد.  این کیف­ها به دلیل قیمت­های گرانبها و سبک هنریشان مشهور هستند. بیرکین یکی از کیف­های پرطرفدار امروزی است.

  • هرمس بیرکین بیشترین جستجوی مدل­های متداول در تمام بازارها را به خود اختصاص داده است.
  • سلیقه ­های ویژه: در ایالات متحده، انگلیس و فرانسه، طرح سوسماری در صدر جستجوها قرار دارد.

 

  • بیشترین جستجوی رنگ در بازار:

 

رنگ کیف زنانه لاکچری

 

۲- شنل ۲.۵۵

 

کیف زنانه لاکچری شنل

کوکوشنل در زمان خود کیف دستی نوینی را برای زنان مدرن طراحی کرد. این کیف پس از تاریخ تاسیس آن در سال ۱۹۵۵ نامگذاری شد و در طول سالها همچنان بعنوان یک اثر برجسته باقی مانده است.

  • ایالات متحده بیشترین سهم جستجو را برای شنل ۲.۵۵ به دنبال دارد، و پس از آن ایتالیا و سپس انگلیس قرار می­گیرند.
  • در بازارهای عمد ، مصرف کنندگان در جستجوی مدلی به ترتیب با اندازه­های بزرگ، متوسط ​​و کوچک هستند.

 

  • بیشترین رنگ مورد جستجو در بازار پس از خاویار اصلی (سیاه) :

کیف زنانه لاکچری رنگ سال

 

۳- لویی ویتون مدل اسپیدی

کیف زنانه lv

مدل اسپیدی در دهه ۱۹۳۰ معرفی شد و در دهه ۱۹۶۰ پس از طراحی مجدد برای سوپراستار آدری هپبورن به شهرت رسید.  این کیف در اندازه و جنس­های مختلف ارائه شده است و یکی از معروف­ترین کیف­های دستی این طرح است.

  • بیشترین سهم جستجو برای مدل اسپیدی به ترتیب برای ایالات متحده، آلمان فرانسه و انگلیس است
  • سلیقه ­های مختلفی برای جنس آن وجود دارد: در ایالات متحده، دامیر کانواس با رنگ لاجوردی بالاترین جستجو را دارد، در حالی که در انگلیس مونوگرام کانواس سنتی محبوب­ ترین جنس است.

رنگ کیف لوکس

  • بیشترین اندازه جستجو شده برای اندازه مدل اسپیدی در ایالات متحده، انگلیس و فرانسه به ترتیب ۳۰، ۳۵، ۲۵، ۴۰ است.

نکته ­های جالب

 

شاخص لوکس جهانی یک رتبه بندی و تجزیه و تحلیل بین­المللی از برندهای بیشتر جستجو شده در صنعت لوکس است. شاخص لوکس جهانی ۴۰۰ برند را در شش بخش اصلی (مد، زیبایی، جواهرات، اتومبیل، ساعت و گردشگری) در ده بازار اصلی لوکس پوشش می­دهد، و اطلاعات برگرفته از ورودی­های جستجوی بی­طرفانه مصرف­ کنندگان لوکس جهانی در موتورهای جستجوی برتر دنیا (گوگل، بینگ، بایدو، یاندکس) را ارائه می­دهد.  نتیجه آن، یکی از بهترین معیارهای محک ­زنی برندهای لوکس است که توجه مصرف­کنندگان لوکس در سراسر جهان را بخود جلب کرده است.

گروه لوکس دیجیتال دارای سابقه در زمینه هوش بازار صنعت لوکس است.  از سال ۲۰۰۴، WorldWatchReport ™  صنعت ساعت مچی لوکس را با مفاهیمی بی بدیل و مورد توجه نشریات برتر جهان ارائه کرده است:

رده بندی فوربز

با داشتن دفاتری در نیویورک، ژنو، شانگهای و دبی، گروه لوکس دیجیتال (DLG) اولین شرکت بین­المللی است که منحصراً به طراحی و اجرای استراتژی­های ارتباطات دیجیتال برای برندهای لوکس اختصاص داده شده است.

www.digital-luxury.com

جامعه لوکس تأثیرگذارترین جامعه آنلاین جهان متشکل از مدیران برتر لوکس است.  جامعه لوکس مستقر در پاریس، با بیش از ۱۵۰ اعضا، مدیرعامل، مدیران، روزنامه نگاران، مشاوران، طراحان و تحلیل گران از سراسر صنعت لوکس را بهم مرتبط می­کند.

www.luxurysociety.com

آیا می­خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بازار کیف دستی لوکس داشته باشید؟

 

اطلاعات ارائه شده در این فایل، گزیده­ هایی از گزارش در مورد کیف دستی جهان است (مطالعه ­ای که توسط گروه دیجیتال لوکس انجام شده است).

گزارش کیف دستی جهان، یک نگارش بیش از ۲۰۰ صفحه است که تجزیه و تحلیل عمقی در مورد علت تقاضای مصر ف­کننده برای کیف­های دستی لوکس در سراسر جهان را ارائه می­دهد:

  • +۱۳۰ برند مد

بزرگترین صنعت پوشش

  • ۱۰ بازار، از جمله BRIC

کشف محبوب ترین برندهای لوکس کیف­های دستی و همچنین رفتار مشتری در هر بازار اصلی کیف­های لوکس

  • ۵۰ برگه گزارش برند

جزئیات معیارهای اصلی تقاضای مصرف کننده برای ۵۰ برند برتر

  • تجزیه و تحلیل جزییات ۱۰ کیف نمادین

درک موفقیت عوامل اصلی و همچنین علت تمایل به رنگ، مواد، سبک و ترجیحات بازار

 

برندهای لوکس برای تهیه موارد زیر به گزارش کیف دستی جهان DLG مراجعه کنند: 

  • بدست آوردن اطلاعات در مورد فضای رقابتی

شناسایی فعالان اصلی، سهم نسبی بازار، اکثر سبک­ها و مجموعه­ های فعال کیف دستی و غیره

  • کشف ترجیحات مشتریان بازار محلی

تجزیه و تحلیل دغدغه­ ها و ترجیحات مهم مشتری در بازارهای منتخب

 

توافقات شامل:

  • گزارش سالانه
  • ۲ بروزرسانی در سال برای آخرین نسخه­های محصول، و حرکات اصلی در رتبه بندی، رفتار و ترجیحات مصرف­ کننده

سرمایه گذاری: ۱۲۵۰۰ یورو

معیارهای اصلی گزارش
  • بسط و تعمیم رتبه بندی برند (تا ۱۳۰ برند در هر ۱۰ بازار)
  • ۱۰ بازار بسته (محدود)، از جمله کشورهای BRIC
  • رتبه بندی دقیق اکثر خطوط، مجموعه ­ها و مدلهای مبتنی بر تقاضا برای هر برند و بازار
  • تجزیه و تحلیل ترجیحات مشتری برای هر سبک، رنگ و هر برند و جنس به ازای هر برند و بازار
برندهای عنوان شده در گزارش

 

 

۳.۱ Phillip Lim Carlos Miele Escada John Galliano Miu Miu Shanghai Tang
A Testoni Carolina Herrera Etro John Varvatos Moncler Smythson
Akris Cartier Fendi Judith Leiber Moschino Sonia Rykiel
Alberta Ferretti Celine Foley + Corina Kate Spade Mulberry St. John
Alexander McQueen Chanel Fratelli Rossetti Kenzo Nancy Gonzalez Stella McCartney
Alexander Wang Chloe Furla Kooba Nina Ricci Stuart Weitzman
Alfred Dunhill Christian Dior Gianfranco Ferre La Perla Oscar de la Renta The Row
Ann Demeulemeester Christian Lacroix Giorgio Armani Lacoste Paco Rabanne Thierry Mugler
Anna Sui Christian Louboutin Giuseppe Zanotti Lancel Paul Smith Tod’ʹs
Anya Hindmarch Church’ʹs Givenchy Lanvin Paule Ka Tom Ford
Aquascutum Coach Goyard Lauren Merkin Pierre Hardy Tory Burch
Armani Cole Haan Gucci Loewe Pollini Trussardi
Balenciaga Comme des Garçons Guy Laroche Longchamp Prada Valentino
Bally Costume National Hackett Loro Piana Proenza Schouler Valextra
Balmain Derek Lam Helmut Lang Louis Vuitton Rafe Vera Wang
Barbara Bui Diane von Furstenber Hermes Maison Martin Margie Ralph Lauren Versace
Berluti Dior Hervé Léger Malo Rebecca Minkoff Viktor & Rolf
Berurutti Dolce & Gabbana Hogan Manolo Blahnik Reed Krakoff Vivienne Westwood
Botkier Donna Karan Hugo Boss Marc Jacobs Rick Owens Yohji Yamamoto
Bottega Veneta Dries van Noten Isabel marant Marchesa Roberto Cavalli Yves Saint Laurent
Brunello Cucinelli Dsquared Issey Miyake Marni Rochas Zac Posen
Bulgari Dunhill Jason Wu Matthew Williamson Rodarte Zilli
Burberry Elie Saab Jean Paul Gaultier Max Mara Roger Vivier  
Calvin Klein Emilio Pucci Jil Sander Michael Kors Salvatore Ferragamo
Canali Ermenegildo Zegna Jimmy Choo Missoni Sergio Rossi  

 

مترجم:

آویشن شمس
مدیر مارکتینگ و فروش شرکت روشا ماهتاب

دانشجوی دوره برندهای لوکس و فشن (LBM)

Avishan Shams
CEO & Co-founder at Roshaa Mahtaab Company

 

استاد راهنما:

دکتر سید محمد مهاجر

مدیرعامل هلدینگ برندآفرین

مدیر دپارتمان مدیریت موسسه آموزش عالی ترجمان علوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *